Сынып сағаты "Сен және заң " Накенова Г » Алғазы орта мектебі
Жетісу облысы
Қаратал ауданы білім бөлімінің
"Алғазы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Сынып сағаты "Сен және заң " Накенова Г
12
февраль
2024

Сынып сағаты "Сен және заң " Накенова Г

Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар

Тәрбие сағаты



Күні:12.02.24


Сынып жетекші:

Накенова Г

Сынып: 3

Қатысушылар саны: 5

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: 

Сен және заң

Сабақтың мақсаты:

Оқушылардың құқықтық сауаттылығын арттыруАта заңымызға деген сүйіспеншілік сезімін қалыптастырыпшыншыл да әділетті және парасатты тұлғаны қалыптастыру



Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт 

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар

Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары

Ұйымдастыру кезеңі (7 мин)


Ұйымдастыру кезеңі     

Психологиялық ахуал

 Бір түрлі кәмпит алғандарды 


Ой қозғау

Заң дегеніміз- қоғамның негізгі тірегі. Қоғам деп отырғанымыз-мына біздер. Ата Заңымыз- еліміздің рәміздерінің бірі. Елбасымыз Нұрсұлтан Назарбаев «Конституция — бұл да ел рәміздерінің бірі. Сондықтан негізгі Заңды елдің Туы, Әнұраны, және Елтаңбасы секілді қадірлеу, құрметтеу-біздің парызымыз» деген. Сондықтан әрбір адамның заң талабына бағынып жат қылықтар, өрескел тәртіп бұзушылыққа бармауы, өзіне жүктелген міндетті уақытылы орындаудың өзін еліміздің Ата Заңын, халықты құрметтеуі деп білуімізге болады.


Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді.

Психологиялық ахуал


Оқушылар

дың пікірі тыңдалады










Компьютер




 



 



 



Сабақ басы (13 мин)












Конституцияелдің барлық ережелері жинақталған мемлекеттің негізгі құжатыСондықтан да біз оны Ата Заң деп құрметтеймізӘрбір адам өзінің деөзге елдің заңына бағынуға міндеттіӘр мемлекеттің өзіне тән заңы барОлой болмағанда дүние астаң-кестеңі шығыпнебір жан түршігерлік нәрселер болар едіСан мыңдаған жылдар бұрын адамзат пайда болдыМінесонымен қатар түрлі мәселелер де туындай бастады«Адамдар не істеуге болады, не істей алады?» деген сұрақтар туындай бастады. Міне, осы кезде әр елдің заңы, ережелері шыға бастады.
 Міне, балалар, адамның шыр етіп жерге түскен минутынан бастап оның өмірін, денсаулығын, тыныштығын қорғап отырған заң бар. Бұл заң- 1948 жылы 10-желтоқсанда қабылданған «Адам құқығының жалпыға бірдей декларациясы», сонымен қатар 1959 жылы қабылданған «Бала құқықтары декларациясы». Міне осы декларациядан кейін 61 ел қол қойған 1989 жылы 20-қарашада «Бала құқығы туралы конвенция» қабылданды. Қазірде бұған 91 мемлекет кірген.
 Конвенция дегеніміз- арнаулы мәселелер жөніндегі келесім шарт.
 Осы Конвенция негізінде 2002 жылы тамызда Қазақстанда «Бала құқығы туралы» Заң қабылданды. Бұл Заң 10 тарау, 53 баптан тұрады. 

«Бала құқығы туралы халықаралық конвенциядан»

Конвенцияға кіретін құқықтардың бәрі барлық балаға бірдей тарайды. Конвенцияға қол қойғаннан кейін балаларды кемсітуден қорғауға және олардың құқықтарын жүзеге асыруға жәрдемдесу үшін белсенді шаралар қолдану міндетін мемлекет өзіне алады.

«Бала құқығы туралы халықаралық конвенциядан»
 — Мемлекет әрбір баланың аман-сау өсіп, жан-жақты дамуын қамтамасыз етеді.
 — Бала өмірге келе салысымен тіркеуге алынады және өзіне есім мен азаматтық алуға құқылы.
 — Әрбір бала өз отбасында ата-анасымен бірге өмір сүруге құқылы.
 — Бала мектепте кінәлі болғанда да оны ешкім ұрып жазалауға, кемсітіп қорлауға құқығы жоқ.
 — Бала тынығуға және мәдени демалуға құқылы.
 — Әрбір баланың ой-пікір, ар-ождан және дін еркіндігіне құқығы бар.
 — Бала өзі қалаған спорт түрімен шұғылдануға құқылы.
 — Бала денсаулығын сақтауға, емделуге құқылы.
 — Бала өз ойын еркін айтуға құқылы


Мақал-мәтелдер. (Тақырыпқа байланысты мақал-мәтелдер айтып, мағынасын ашу) 1.«Ісін өндіре алмаған қырсыз бала ,қырсығын әкесінен іздейді.» 2. «Ұяда не көрсең ұшқанда соны ілерсің.» 3. «Балаңды беске дейін ештеңеден тыйма, бестен он үшке дейін құлыңдай қина, он үштен ары сырласыңдай сыйла.» 4. «Жақсы бала сүйініш , жаман бала күйініш.» 5. «Атаңа не қылсаң алдыңа сол келер 6 Біреуге ор қазба, өзің түсесің. 7. Заңның құрығы, бәрінен ұзын. 8. Ұрлық түбі, қорлық. 9. Өтірікшінің құрығы, бір – ақ тұтам. 10. Тура биде, туған жоқ. 11. Туғанды биде, иман жоқ. 12. Қолыңмен істегенді, мойныңмен көтер. 13. Тек жүрсең, тоқ жүресің. 14. Заңды сыйлаған, еркін жүреді.







Заңның құрығы……. (бәрінен ұзын)
 Өш алғаннан гөрі…….. (кешірген жөн)
 Ақырын жүріп………….. (анық бас)
 Асыл тастан………… (өнер жастан)
 Ұрлық түбі………….. (қорлық)
 Әдепті бала……………….(арлы бала)
 Тәрбие………(отбасынан басталады)
 Әділ істің……..(арты игі)















суреттер











 

Ортасы (20 мин)


1.Жеке адамның құқығы дегеніміз неАдамның мүддесін қанағаттандыруға бағытталған заң арқылы қорғалған тәртіптік шара.

2. Құқықтың қандай түрлерін білесіңдер? - Жеке (азаматтық) - Саяси - Экономикалық - Әлеуметтік - Мәдени т.б

3. Адам құқығы қай уақыттан пайда боладыТуылғаннан беріледі 

4. Оларды орындау үшін не қажетМіндеттерін орындау

 5. Адамның негізгі құқығыӨз құқықтарын пайдалану құқығы 

6. Құқық қашан және қайда пайда болдыАзаматтарға құқық керек кезде, ол пайда болады. 

7. Бізге құқықпен бірге бостандық беріледі. Бостандық – деген не? Бостандық – бұл таңдау 

8. Бостандықты не шектейді? Бостандық және өз қалауымен орындамалық – бұлар бірдей ме? -Бостандықты шектеу әр адамның саналығында



Ойлан тап. (Интербелсенді тақтаның көмегімен дұрыс жауабын табу.) 1. Құқық -----------------------------------------А – Еліміздің негізгі заңы. 2. Конституция ---------------------------------Б – Мемлекет басшысы 3. Мемлекет ------------------------------------В – Негізгі саяси қоғамдық ұйым 4. Азамат -----------------------------------------Г – Тәуелсіздік 5. Құқық бұзушылық -------------------------Д – Заңдар жүйесі 6. Президент ------------------------------------Е – Заң шығарушы орган 7. Парламент ------------------------------------Ж – Заң жүйесін бұзу 8. Егемендік --------------------------------------З – Құқығы бар ел тұрғыны Дұрыс жауабы: 1-Д, 2-А, 3-В, 4-З, 5-Ж, 6-Б, 7-Е, 8-Г












                   

Соңы 






Ата Заңқорғанымыз. «Азамат жолы-ар жолы» демекшіешкімнің ала жібін аттамайөз құқымызды даөзгенің құқығың да бұзбай тәуелсіз елдің арқа сүйер айбындыақылды ұл-қызы болып өсейік.
 
«Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтыр.

Қандай ой пайда болды?

Не сезіндім?

Не ұнады?





Рефлексия жасайды.

Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып,  алған әсерімен бөліседі









презентация

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив