04
апрель
2024
Ашық сабақ" Биосфера құрамдас бөліктері" 7- сынып
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 3.4 Биосфера. | Мектеп:Алғазы орта мектебі | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Бахтаева Раушан Алтаевна | |
Сынып:7 | Қатысқандар: Қатыспағандар: | |
Сабақтың тақырыбы | Биосфера және оның құрамдас бөліктері | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) | 7.3.4.1 -биосфераның құрамын, құрылымын, шекаралары мен қасиеттерін анықтайды | |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушыларбиосфераның құрамын, құрылымын, шекаралары мен қасиеттерін анықтай алады. Оқушылардың басым бөлігібиосфераның негізгі ұғымдарының анықтамасын біледі,кескін картаға биогеографиялық аймақтарды түсіре алады. Кейбір оқушыларбиосферадағы зат айналымының ерекшеліктеріне баға береді,өз бетімен сипаттап бере алады. | |
Бағалау критерийі | -Биосфераның құрамын,құрылымын, шекаралары мен қасиеттерін анықтай алады. -Негізгі ұғымдардың анықтамасын біледі. - Биосферадағы зат айналымының ерекшеліктеріне баға бере алады. | |
Тілдік мақсаттар | Тыңдалым- Мұғалімнің мазмұндауын және бейнежазбаны тыңдайды. Оқылым-Берілген мәтінді түсініп оқиды Жазылым-Берілген тапсырмаларды зерделеп,соның негізінде анықтама жазады. Айтылым-Жұмыс қорытындысын сыныптастары алдында мазмұндау барысында өз пікірінжеткізеді Негізгі сөздер мен тіркестер: Биосфера,тірі зат,биокост,биогенді заттар, Өмір қабықшасы Озон қабаты Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Биосфера дегеніміз--------------------------- Биосфераның құрамы мен құрылымы--------------тұрады | |
Құндылықтарға баулу | Оқушылардың бірлесіп жұмыс жүргізу барысында бір-біріне құрметпен қарау,ашықтық көрсету арқылы тақырыптағы проблемалық сұрақтарды бірігіп шешуге атсалысады | |
Пәнаралық байланыс | Биология | |
Алдыңғы білім | 5-6 сынып Жаратылыстану пәнінен алған жердегі тіршілік, тірі және өлі табиғаттағы үдерістер, тірі ағзалардың сан алуандығы жөніндегі білімін қолдана алады | |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Дереккөздер, ресурстар | |||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 мин 5 мин | Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. Географиялық тілек. Географиялық нысан немесе табиғи компоненттерін қолдану арқылы бір-бірлеріне тілек айтады. «Қағаз қиындылары » арқылы . Қағазда жазылған табиғи компоненттер арқылы «Атмосфера », «Гидросфера », «Литосфера » топтарына бөлу. Өткен оқулытағы тақырыптар бойынша ақиқат жалған тұжырымдама бар кесте ұйымдастыру .
Мұғалім мадақтау сөздері арқылы қалыптастырушы бағалауды жүзеге асырады. | Интербелсенді тақта, Презентация,дәптер,оқулық,қима қағаздар, Бағалау парақшасы балл | |||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 3 мин 10 мин 5 мин 5 мин 7 минут | «Қызығушылық ояту» «Суреттер сөйлейді» әдісі . Тақырыпты анықтау .Тақтамен жұмыс . Биосфера ұғымы туралы не білеміз? Берілген суреттер бойынша тақырып анықталады «Ой шақыру» әдісі. Биосфера туралы не білеміз? Кинометафора әдісі . Бейнеролик көрсету арқылы биосфера туралы ұғым қалыптасады. Мәтінмен жұмыс.Топтық жұмыс « Жигсо » әдісі Тақырыпты оқиды,бір-біріне түсіндіреді,постер қорғайды 1-топ-Биосфераның шекарасы. 2-топ- Биосфераның құрылымы. 3-топ- Биосфера қасиеттері және биологиялық зат айналымы . Дескрипторлар: -Биосфера қабығы туралы ұғымды түсінеді -Қорытынды жасай алады Қалыптастырушы бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағаланады. Сергіту сәті: « Жауабын маған көрсет » әдісі. Дүниежүзі картасы . Карточкалардан мемлекеттедің туының суреттері алып картадан көрсетеді. Мемлекеттің орналасқан аймағын биологиялық аймағын анықтайды . Әр тапқан мемлекет үшін -1 балл. Дескрипторлар:
Жұппен жұмыс: Дескрипторлар: Ұғымдардың анықтамаларын анықтайды. - Биосфера -Тірі зат -Биогенді зат -Биологиялық айналым - Сірескен зат - биосфера ілімін және шегараларын анықтайды. Рефлексия: «Биосфера – тіршілік қабаты » Әр тіршілік иелерінің суреттерін өмір сүретін сфераларына орналастыра отырып бүгінгі сабақтан алған білімдерін жер ғаламшарына орналастырады . Мысалы : балық – гидросферадағы тірі организм және биосферадағы тіршілік иесі. Оқу тапсырмасы : 14- бет 7 тапсырма .Параграф 33-34 оқу | ||||||||||||||||||||||||
Саралау-Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану | |||||||||||||||||||||||
Барлық оқушылар«Суреттер сөйлейді» әдісімен кестедегі берілген биосфераның құрамын, құрылымын, шекаралары мен қасиеттерін анықтай алады.Биосферадағы тірі ағзалардың таралу ерекшелігін сипаттайды. Оқушылардың басым бөлігі биосфераның негізгі ұғымдарының анықтамасын біледі,«Жауабын маған көрсет» әдісінде кескін картаға биогеографиялық аймақтарды түсіре алады. Кейбір оқушылар топқа бөліну арқылы биосферадағы зат айналымының ерекшеліктеріне баға береді,өз бетімен сипаттап бере алады. | «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды. «Суреттер сөйлейді»,«Жауабын маған көрсет» , «Шахмат » әдісі арқылы баллмен барлық оқушылар бағаланады. Жетістік критерийі бойынша өзін-өзі бағалайды | Техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау,сергіту жаттығуларын орындау | |||||||||||||||||||||||