29
январь
2024
Ашық сабақ Кыдырманова Г
Қарақұм ауылы
Математика пәні
Сабақтың тақырыбы:
«Сандар тізбегі»
Бастауыш сынып мұғалімі:Кыдырманова Г
Алғазы орта мектебі
Білім беру ұйымының атауы | Алғазы ОМ | |||||||||||||||||||||||||||||||
Пәні: | Математика | |||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім: | ЕКІ ТАҢБАЛЫ САНДАРДЫ ҚОСУ ЖӘНЕ АЗАЙТУ. ЖҮЗДІКТЕР.ЕСЕПТЕР | |||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: | Кыдырманова Г | |||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: | 13.11.2023ж | |||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: | 2сынып | |||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: | №41 сабақ. Сандар тізбегі | |||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: | 2.4.3.1 100-ге дейінгі сандар/ 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтау. 2.4.3.2. Берілген заңдылық бойынша тізбекті құрастыру, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табу. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты | 100-ге дейінгі және 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтайды. Берілген заңдылық бойынша тізбекті құрастырады, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табады. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтар | денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету | |||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурс тар | ||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тың басы 2 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 3 минут Сабақты қорыту 10 минут Үй тапсырмасы 2минут Бағалау 2минут Кері байланыс 2 минут | Психологиялық ахуалды жақсарту Өткенді пысықтау «Ақиқат пен жалған» әдісі «Ақиқат, жалған» ойыны. Шарты: айтылған пікір ақиқат болса, оқушылар «ақиқат» деп дауыстайды, пікір жалған болса, «жалған» деп дауыстайды. * Белгісіз санды табу үшін тек бір арифметикалық амал ғана орындау керек болса, онда ол қарапайым теңдеу + * 10 – ең кіші екі таңбалы сан.+ * 9 – ең кіші бір таңбалы сан.- * 100 – ең үлкен екі таңбалы сан.- * Сандарды жазудағы цифрлардың орналасуын разряд деп атаймыз.+ * 24 санында 24 бірлік бар.- * 24 санында 4 ондық бар.- * 2, 3, 4, 5, 6, 7 – натурал сандар тізбегінің кесіндісі.- 25 > 17 – теңдік.- Тақырыпты ашу Сабақтың мақсатын атап өту «Ой қозғау» «Құлып пен кілт»әдісі
Бейнежазба көру Дәптермен жұмыс 2-тапсырма Ұжымдық жұмыс Қалып қойған жүздіктерді ата. 100,200,...,400,500,...,700,800,...,1000 Қалып қойған ондықтарды ата. 10,20,30,...,50,...,70,....,90,100 3-тапсырма Жұппен жұмыс «Попкорн»әдісі Қандай заңдылық бойынша жазылғанын тап және жалғастырып көрсет. 900,700,500,300,100 900-200=700 700-200=500 500-200=300 300-200=100 Заңдылықты анықта және заңдылық қай жерде бұзылғанын тауып қатесін түзе. 100,300,500,700,900 1000,800,600,400,200 3-тапсырма Зерттеу жұмысы «Гамбургер» әдісі Кестедегі сандар қатарын зертте.Оларды салыстыр.
Нейрожаттығулар жасау 4-тапсырма Жеке жұмыс Заңдылықты анықтап тізбекті жалғастыр. 67,60,53,46,39,32,25,18 а) Бірінші сан 38-ге тең,ал әрбір келесі сан алдыңғы саннан 5-ке артық болатындай ,сегіз саннан құралған сандар тізбегін жаз. 38,43,48,53,58,63,68,73 ә)Бірінші сан 52-ге тең,ал әрбір келесі сан алдыңғы саннан 8-ге кем болатындай,алты саннан құралған сандар тізбегін жаз. 52,44,36,28,22,14 9-тапсырма а) 20,23,26,29,32,35,38,41,44 б) 100,300,500,700,900 «Банкомат» әдісі | Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді. Пікірдің ақиқат немес жалған екендігін анықтайды Бағдаршамның қызыл түсімен «жалған»,жасыл түсімен «ақиқат» пікір екенін көрсетеді Сандарды сәйкестендіреді Сандар қатарын зерттей алады,заңдылық тарды шешеді,артық қатарды анықтайды Әуен бойынша нейрожаттығу лар жасайды Тізбектер қатарын анықтай алады. Сандар тізбегінің келесі санын құра алады Тапсырманы орындайды Заңдылықтарды таба алады. Жинаған теңгелерін санайды Кері байланыс береді | Мақтап, мадақтап отыру ҚБ: «Әмиян» әдісі Дескрип тор: Ондықтар мен жүздіктерді ажырата біледі-1б Дескрип тор: Ретімен көркем жазады-1б Дескрип тор: Қалып қойған жүздіктерді және ондықтарды көрсетеді – 1б Дескрип тор: Заңдылықты табады,тізбекті жалғастырады және қатесін түзейді-3б Дескрип тор: Сандарды зерттейді және заңдылықты шешеді-1б Дескриптор: Заңдылықты анықтайды; сандар тізбегін жалғастырып жазады, есептейді - 3б + «Банко мат» әдісі | Сурет тер Әмиян, қағаз монета лар Қызыл және жасыл түсті қағаздар А4 қағазындағы суреттер, Қарын даштар сандар тізбегі Попкорн пішін де гі қағаз ыдыстардағы қағаз попкорндар Кесте мен жұмыс А 4 қағазындағы ою-өрнек тер суреті Сандар қатары Оқулық Оқулық Жұмыс дәптері | ||||||||||||||||||||||||||||