Ашық сабақ Кыдырманова Г » Алғазы орта мектебі
Жетісу облысы
Қаратал ауданы білім бөлімінің
"Алғазы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
29
январь
2024

Ашық сабақ Кыдырманова Г


Қаратал  ауданы                                                                                                            
Қарақұм ауылы
                                 Математика    пәні
                                  Сабақтың  тақырыбы:
 «Сандар   тізбегі»
                                     Бастауыш  сынып  мұғалімі:Кыдырманова Г
 Алғазы  орта   мектебі
Білім беру ұйымының атауыАлғазы ОМ
Пәні:Математика
Бөлім:ЕКІ ТАҢБАЛЫ САНДАРДЫ ҚОСУ ЖӘНЕ АЗАЙТУ. ЖҮЗДІКТЕР.ЕСЕПТЕР
Педагогтің аты-жөні:Кыдырманова Г
Күні:13.11.2023ж
Сынып: 2сынып
Сабақтың тақырыбы: №41 сабақ. Сандар тізбегі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:2.4.3.1 100-ге дейінгі сандар/ 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтау.
2.4.3.2. Берілген заңдылық бойынша тізбекті құрастыру, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табу.
 Сабақтың     мақсаты100-ге дейінгі және 1000-ға дейінгі жүздіктер    тізбектерінің заңдылығын анықтайды.
Берілген заңдылық бойынша тізбекті құрастырады, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табады.  
Құндылықтарденсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//
уақыты
Педагогтің әрекетіОқушының әрекетіБағалауРесурс
тар
Сабақ
тың басы
2 минут
Өткенді пысықтау
5 минут
Сабақ
тың ортасы
20 минут
Сергіту сәті
3 минут
Сабақты қорыту
10 минут
Үй тапсырмасы
2минут
Бағалау
2минут
Кері байланыс
2 минут
Психологиялық ахуалды жақсарту 
Өткенді пысықтау «Ақиқат пен жалған» әдісі
 «Ақиқат, жалған» ойыны.
Шарты: айтылған пікір ақиқат болса, оқушылар «ақиқат» деп дауыстайды, пікір жалған болса, «жалған» деп дауыстайды.
*          Белгісіз санды табу үшін тек бір арифметикалық амал ғана орындау керек болса, онда ол қарапайым теңдеу +
*          10 – ең кіші екі таңбалы сан.+
*          9 – ең кіші бір таңбалы сан.-
*          100 – ең үлкен екі таңбалы сан.-
*          Сандарды жазудағы цифрлардың орналасуын разряд деп атаймыз.+
*          24 санында 24 бірлік бар.-
*          24 санында 4 ондық бар.-
*          2, 3, 4, 5, 6, 7 – натурал сандар тізбегінің кесіндісі.-
25 > 17 – теңдік.-
Тақырыпты ашу 
Сабақтың мақсатын  атап өту
«Ой қозғау»  «Құлып пен кілт»әдісі
1. 50 санының алдындағы ондықты көрсет
2. 600 санынан кейінгі жүздікті көрсет
3. 600 бен 800 арасындағы жүздікті  көрсет
4. 40 санының алдындағы ондықты көрсет
5.  900 санынан кейінгі жүздікті көрсет
6. 500 бен 700 арасындағы жүздікті көрсет
 Жаңа тақырып 
Бейнежазба көру
Дәптермен жұмыс 
2-тапсырма
Ұжымдық  жұмыс
Қалып қойған жүздіктерді ата.
100,200,...,400,500,...,700,800,...,1000
 Қалып қойған  ондықтарды ата.                
10,20,30,...,50,...,70,....,90,100
3-тапсырма Жұппен жұмыс «Попкорн»әдісі
 Қандай заңдылық бойынша жазылғанын тап және  жалғастырып көрсет.
900,700,500,300,100
900-200=700
700-200=500
500-200=300
300-200=100
 Заңдылықты анықта және заңдылық  қай жерде бұзылғанын тауып қатесін түзе.
100,300,500,700,900
1000,800,600,400,200
3-тапсырма
Зерттеу жұмысы  «Гамбургер» әдісі
Кестедегі сандар қатарын зертте.Оларды салыстыр.
917253341
611162126
816243240
715233139
Екінші қатардағы сандар артық,себебі барлығына 8 саны қосылып тұр ,ал екінші кестеге 5 саны қосылып тұр.
Нейрожаттығулар     жасау
4-тапсырма Жеке жұмыс
Заңдылықты анықтап тізбекті жалғастыр.
67,60,53,46,39,32,25,18
 а) Бірінші сан 38-ге тең,ал әрбір келесі сан алдыңғы саннан 5-ке артық болатындай ,сегіз саннан құралған сандар тізбегін жаз.
38,43,48,53,58,63,68,73
ә)Бірінші сан 52-ге тең,ал әрбір келесі сан алдыңғы саннан 8-ге кем болатындай,алты саннан құралған сандар тізбегін жаз.
52,44,36,28,22,14
 9-тапсырма
а) 20,23,26,29,32,35,38,41,44
б) 100,300,500,700,900
«Банкомат» әдісі
 Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді.
 Пікірдің ақиқат немес жалған екендігін анықтайды
Бағдаршамның қызыл түсімен «жалған»,жасыл түсімен «ақиқат» пікір екенін көрсетеді
Сандарды сәйкестендіреді
Сандар қатарын зерттей алады,заңдылық тарды шешеді,артық қатарды анықтайды
Әуен бойынша нейрожаттығу
лар  жасайды
Тізбектер қатарын анықтай алады.
Сандар тізбегінің келесі санын құра алады 
Тапсырманы орындайды
Заңдылықтарды таба алады.
Жинаған теңгелерін санайды
Кері байланыс береді
Мақтап, мадақтап отыру
ҚБ:
«Әмиян» әдісі
Дескрип
тор:
Ондықтар мен жүздіктерді ажырата біледі-1б
Дескрип
тор:
Ретімен көркем жазады-1б
Дескрип
тор:
 Қалып қойған жүздіктерді  және ондықтарды көрсетеді – 1б
Дескрип
тор:
Заңдылықты табады,тізбекті жалғастырады және қатесін түзейді-3б
Дескрип
тор:
Сандарды зерттейді және заңдылықты шешеді-1б
Дескриптор:
Заңдылықты анықтайды;
сандар тізбегін жалғастырып жазады, есептейді - 3б +
 «Банко
мат» әдісі
Сурет
тер
Әмиян,
қағаз монета
лар
Қызыл және жасыл түсті қағаздар
А4
қағазындағы суреттер,
Қарын
даштар
 сандар тізбегі
Попкорн пішін
де
гі қағаз ыдыстардағы қағаз попкорндар
Кесте
мен жұмыс
А 4 қағазындағы ою-өрнек
тер суреті
Сандар қатары
Оқулық
Оқулық
Жұмыс дәптері











Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив