02
апрель
2024
Ашық сабақ " Қазақстанның қазба байлықтары " 6- сынып
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: «Заттардың пайда болуы мен оларға қол жеткізу
Сабақтың барысы:
Сабақтың тақырыбы: «Заттардың пайда болуы мен оларға қол жеткізу
Бөлім: | 6.2А Заттар және материалдар |
Педагогтің аты-жөні: | Бахтаева Р.А |
Күні: | |
Сыныбы: 5 | Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Қазақстанның қазба байлықтары |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 6.3.3.3 Қазақстандағы пайдалы қазбалардың орындарын және қолдану салаларын анықтау |
Сабақтың мақсаты: | Барлық оқушылар үшін: Пайдалы қазбалар дегеніміз не екенін біледі Көпшілік оқушылар үшін: Қазақстандағы пайдалы қазбалар кен орнын және олардың қолданылу аймағын анықтауды үйренеді Кейбір оқушылар үшін: Қазақстанның кен орындарымен танысады. |
Құндылықтарға баулу: | «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақ кезеңі/Уақыты | Педагогтің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 8 мин. | (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. Психологиялық ахуал «Менің Қазақстаным » 2.Топ ережесін еске түсіру. | Оқушылар пазл әдісі арқылы « Менің Қазақстаным » атты тақтадағы пазлды құрайды. «Сйқырлы қорапшадағы заттар » пайдалы қазбалар түрлері арқылы топқа бөлінеді.
| Мақсаты: Оқушылар пазл құрау арқылы сабаққа белсенділігі артады, қызығушылығын оятады. Тиімділігі: Оқушылар бл тапсырмада патриоттық сезімдерін оятып , еліне жеріне деген мақтанышы дамиды. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. | АКТ Пазл | ||||||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе 10 мин | (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. | «Кинометафора » әдісі . Оқушылардан видеокөрсетілімнен алған білімдерін сұрақ –жауап арқылы бекіту. 1.Пайдалы қазбалар деген не? 2.Казақстандағы қандай кен орындарын білесін? 3.Геолог деген кім? Топпен жұмыс : Әр топ өз топарының атын қорғау мақсатында қосымша мәтін арқылы жұмыс жасайды. 1- Топ . Жанатын 2- Топ . Рудалы
| Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. | Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. | ||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. мин. 5 мин 5 мин | Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді | Жұппен жұмыс. Картамен жұмыс . Оқулықты оқып танысып шығады. Қазақстанның 5 экономикалық ауданын картаға түсіреді және аймақтардағы қазба байлық түрлерін көрсетеді. Бағалау. «Досымның бағасы » Жалпы - 2 балл
Қимыл қозғалыс жаттығу | Дескриптор: Жалпы - 2 балл 1. Тақырып бойынша дайындалған тест сұрақтарына жауап береді. | Презентация | ||||||||||||||||
7 мин | Оқулықтағы берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. | Жеке жұмыс. Пайдалы қазбалардың шартты белгілерін анықтау . «Шахмат » әдісі.
| Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Кестені толтырады. | ДК экраны 6-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. | ||||||||||||||||
Қорытынды. 10 мин | . | «Таста да тауып ал » әдісі . Постердегі сұрақтарға жауап береді. Рефлексия «Сыйқырлы көлік» Қазба байлықтар суретімен бүгінгі сабаққа рефлексия жазады. Бағалау пирамидасына 10 баллдық жүйемен оқушыларды бағалау . Оқу тапсырмасы 28- параграф оқу ,мазмұндау.Өз аймақтарындағы қазба байлықтар туралы мәтіметтер жазып келу. | Дескриптор: Дұрыс жауап -1 балл. | ДК экраны | ||||||||||||||||
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? | Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | ||||||||||||||||||
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. | «Мадақтау сөзі» әдісі | Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. | ||||||||||||||||||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: | ||||||||||||||||||||