Мен оқыған бір ертегі. Сынып сағаты. Сынып жетекші Оспанбекова Гульнур » Алғазы орта мектебі
Жетісу облысы
Қаратал ауданы білім бөлімінің
"Алғазы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Мен оқыған бір ертегі. Сынып сағаты. Сынып жетекші Оспанбекова Гульнур
15
январь
2024

Мен оқыған бір ертегі. Сынып сағаты. Сынып жетекші Оспанбекова Гульнур

Сынып сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар

Мектеп 

Алғазы орта мектебі

Педагогтің Т.А.Ә. 

Оспанбекова Гульнур Рамазановна

Күні: 

15.01.2024 ж

Сынып: 1

Қатысушылар саны:6

Қатыспағандар саны:0

Сынып сағаты тақырыбы:

Оқуға құштар мектеп жобасы аясында: «Мен оқыған бір ертегі»

Мақсаттары:

Кітаптың мәртебесін көтеру, кітап оқуды сәнге айналдыру, өмір бойы өзін-өзі жетілдіруді және білім беруді қолдау. Оқушыларға ертегіні суреттеп, сахналап қою. Мән - мағынасын ашу, Халық ауыз әдебиеті шығарма кейіпкерлерінің істеріне баға беріп, өз көз қарастарын білдіруге үйрету. Оқушы бойындағы адамгершілік қасиеттерді дамыту, логикалық ойлауын және шығармашылық қабілетін дамыту.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

               Педагогтың әрекеті

Оқушының  әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі  

7мин




Сабақтың басы 

 (13мин)














Ортасы

(20 мин)







































































Сабақтың соңы

Қорытын

ды


 5 минут

 Психологиялық ахуал Бір түрлі кәмпит алғандарды 1-топқа «Ақылдылар»,

 ал екіншісін таңдағандарды 2-топқа «Білгіштер» тобына бөлемін.

 Ой қозғау -Балалар, сендер кітап оқисыңдар ма?                                                                              -Қандай ертегі оқыдыңдар?

 -Ертегі оқыған сендерег ұнайды ма? 

Бүгін біз сендермен өздерің оқыған ертегілереліне саяхат жасаймыз. Қазір сендер өздеріңнің қаншалықты кітапқұмар екендіктеріңді көрсетуге тиістісіңдер. Ертегілер еліне жету үшін бірнеше кезеңнен өтуіміз керек. Егер әр кезеңнің тапсырмаларын жақсы орындасаңдар біз сендермен «ертегілер еліне» жетеміз.

Ертегі – халық прозасының көркем түрі ғана емес, ол – тәрбие құралы. Психологтар баланың тұлға болып қалуыптасу кезеңінде ертегінің алатын орны зор екенін айтады. Себебі ертегі – баланың ең бірінші танысатын көркем әдебиеті. Сонымен бірге күнделікті а

йтып жүрген ертегілерді түрлендіріп отырған жөн.

 1-ші кезең: «Кейіпкерлермен сырласайық».Суреттерді сөйлетеміз. Ал сендер ол ертегінің атын, кейіпкерлерін тауып, қысқаша мазмұнын айту керексіңдер. 

1. «Бауырсақ», 

2. «Мақта қыз бен мысық».

Ой түрткі

 2-ші кезең: «Мен қай ертегіденмін?» деп аталады. Мұнда ертегі кейіпкерлерінің суреттері қойылады, ал сендер олардың қай ертегіден екенін тауып алу керексіңдер.

 1- «Жыл басына таласқан хайуанаттар», 

2- «Қарлығаштың құйрығы неге айыр?»,

 3- «Қызыл телпек», 

4- «Құйыршық», 

5- «Аңқау арыстан», 

6- «Кім неден күшті?» 

3ші -кезең: «Өй-өрісті сергітейік» деп аталады. Бұл кезеңде ертегілерге байланысты сұрақтар қойылады, ал сендер жауап берулерің керек. 

1-сұрақ: ““Арыстан мен түлкі” ертегісінде, арыстан түлкіні жақынырақ

шақырған кезде түлкі не деп жауап береді? 

2-сұрақ: “Мақта қыз бен мысық” ертегісінде сиыр мысықты неге жұмсайды? 

3-сұрақ. “Күншіл үйрек” ертегісінде үйрек аққуларды неліктен қызғанды? 

4-сұрақ “Кім неден күшті” ертегісінде құмырсқа неден күшті болды?

Соңғы 4-кезеңі: «Кім жылдам?» деп аталады. Мұнда оқушылар бөліктерге бөлінген бір ертегіні құру керек. Осымен ойынымыздың барлық кезеңдерінен жақсы, әрі жылдам өттіңдер. Енді көптен күткен «Мен оқыған бір ертегі» еліне қош келдіңіздер! «Жамандық неден болады?» ертегісін тамашалаңыздар! Жамандық неден болады? Автор (оқушының атын жазасыз ): Ертеде орман арасында жалғыз кісі тұрыпты. Бұл кісіден аң, құстар қорықпай, адамша сөйлесіп жүреді екен. Бір күні кісі талдың түбінде жатса, құстар жиналып, сол жерге түнемек болыпты. Аң, құстар өзара әңгімелесті. Барлығы бірге: - Осы дүниеде жамандық не себептен болады? Қарға(оқушының атын жазасыз):-Дүниедегі жамандық аштықтан болады, жүрегің қарайған соң, ешкімді тыңдамайсың. Осы ашаршылықтан біздің қанша жақын туысымыз өлді. Сондықтан аш болмаудың қамын ойлау керек, -деді... Жылан (оқушының атын жазасыз) : - Меніңше жамандық ызақорлықтан болады. Егер дебіз тату тұрсақ, ызаланбас едік. Сонда бізге бәрі де жақсы көрінер еді. Егер де бір нәрсең көңілдегідей болмаса, бек қатты ашуланасың. Ашу кезінде ешкімді аямайсың. Біреуді шақсам екен деп жорғалай бересің. Ақырында біреуді шаққаннан кейін, өзіңді өлтіреді. презентация

Міне, жамандық ызақорлықтан болады, - деді. Бұғы (оқушы ) айтты: -Меніңше, дүниедегі жамандық қорқақтықтан болады. Егер де біз еш нәрседен қорықпайтын болсақ, бәрі де жақсы болар еді. Мен жүйрікпін, күшім көп. Кішкентай аңдарды мүйізіммен сүзіп құлатамын, үлкен аңнан қашып құтыламын. Бірақ ағаштың бұтағы сыбдырласа, қорыққаныңнан есің кетіп қаша бастайсың. Қашып келе жатып құлайсың. Сондықтан қорықпай, батыр болу керек,-деді. Аққу (оқушы): -«Ең тәтті де тіл, Ең ащы да тіл.» - деген қазақ халқымызда мақал бар. Өсекшінің, өтірікшінің тілі қышып тұрады. Өз тілің -ана тілің құрметтемеген, шұбарлап сөйлеген адам – бейшара адам. Бұл тек әдепсіздікке жатады. Ана тілің-арың бұл, Ұятың боп тұр бетте Өзге тілдің бәрін біл, Өз тіліңді құрметте.-деді. Сонда баяғы тыңдап отырған кісі (оқушы ) айтты: -Сендер бәрің де жамандықтың не себептен болатынын дұрыс айттыңдар. Біз адам баласы оны жақсы білеміз. Неге десең, жамандықты да, жақсылықты да көп істейміз. Аштық, ызақорлық, қорқақтық – бәрі де біздің тәнімізді сақтау үшін керек. Егер де біз бәрінен бұрын тәнімізге қызмет қылмай, жан күйіне қызмет етуді тілесек, онда біз аман болар едік.-деді. Ия балалар, дұрыс айтасыңдар! Біз өзімізді ғана ойламай , жанымыздағы жанашыр адамдарды да ойлауымыз керек, қамқор болуымыз керек. Барлық уақытша қиындықтарды сабырмен, байыппен шешу керек. Сонда ғана Қазақстанның өсіп келе жатқан жас ұрпақтары еліне адал қызмет етер еңбексүйгіш азамат болып өседі.

 Оқушылар мұғаліммен амандасады,

түгенделеді.



Оқушылар дың пікірі тыңдалады










Оқушылар суреттерге қарап, ертегілердің мазмұнын айтады суреттер 

 















Мұғалім

нің  қолпаш

тауы

Компьютер



















сурет










Маркер қағаздар





Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив