Сынып сағаты Накенова Г
Алғазы орта мектебі | |
Сабақтың тақырыбы: | Адал еңбекті құрметтеу |
Педагогтің аты-жөні: | Накенова Г.Е |
Күні:08.04.24 | |
Сыныбы:3 | Қатысушылар саны: 5 Қатыспағандар саны: |
Сабақтың мақсаты: | Оқушыларға тек еңбек арқылы барлық жетістікке жетуге болатынды-ғын түсіндіру. Оқушыларға адал еңбек жөнінде айта отырып,оның маңызын тү-сіндіріп, адал еңбек етуге баулу. Адам еңбегін бағалай білуге, еңбек адамдарын сыйлай білуге тәрбиелеу |
Сабақтың барысы:
Уақыты | Педагогтің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. | (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал Бір түрлі фигур алғандарды 1-топқа «Достар», ал екіншісін таңдағандарды 2-топқа «Құрдастар» тобына бөлемін. | Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуал Оқушылар дың пікірі тыңдалады | слайд |
Жаңа сабаққа кіріспе | «Миға шабуыл» әдісі -«Адал» сөзін қалай түсінесіңдер? -«Адал» кім?(не?) болуы мүмкін? -Еңбек адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар? -Еңбекқор деп қандай адамды атаймыз? -Өздерің еңбектің қандай түрлерімен айналысқанды ұнатасыңдар | Оқушылар дың пікірі тыңдалады | |
Сабақтың ортасы 26 мин. | Бейне ролик «Адалдықтың өтемі» ертегісін көрсету. —Бұл қандай мамандық? (жұмбақ шешу) Ала таяқ ұстаған, Жол тәртібін нұсқаған. Өміріңді күзеткен, Ысқырығы күшті адам. /милиционер/ Бал тамған мәзір, Ол бар жерде әзір. /аспазшы/ Оқу-білім бағдары, Заманының бағбаны. /мұғалім/ Өскен шашты жаратпайды, Қайшысы бар жалақтайтын /шаштараз/ Келіп баған қасына, Өрмеледі басына. /монтер/ Еңбек орны-танабы, Сүйікті ән- дала әні. Егін салып, мәпелеп, Асырайды қаланы. /дихан/ Өңкей сығай екі топта Таласып жүр бір допқа. Бұл кім ? /футболшы/ Күміс қанат сұңқары, Көкке еркін сүңгиді. Бұлттан да тым әрі Кеткен жанды кім дейді? /ұшқыш | — Бұл сөздерді кім айтқан? 1. Талап, еңбек, терең ой Қанағат, рақым, ойлап қой – Бес асыл іс көнсеңіз. (Абай) Елге сіңірген еңбек жақсы, Еңбекті елеген ел жақсы. (Спандияр Көбеев) Адамды адам еткен – еңбек. (Фрейдрих Энгельс) · Еңбек қылмай тапқан мал дәулет болмас, Қардың суы секілді тез суалар. (Абай) Еңбексіз өмір кешуге жол жоқ. Күшіңе сенбе, адал ісіңе сен. (М.Әуезов | |
1-топ: Тақырыпқа сай мақал-мәтелдер айт. 2-топ: «Адал еңбек» сөзжұмбақ құрастыру | Мақалдарды жалғастыр: 1.Еңбек түбі — ……. . (зейнет) 2.Жақсы жұмыс — …….. ……… . (жанға тыныс) 3.Еңбек мұратқа ………. . (жеткізер) 4.Жалқаулық аздырады, ………. ………. . (еңбек оздырады) 5.Еңбек етсең ерінбей, ……… ……… ………… . (Тояды қарның тіленбей) 6.Еңбек ердің – көркі, ……. …….. ……. . (Ер елдің көркі) 7.Еңбексіз өмір — ……. ……. . (сөнген көмір) Еңбектін көзін тапқан, ……… …….. ………. . (Байлықтың өзін табады) Еңбек мұратқа жеткізер, …….. …….. …….. . (Жалқаулық абыройды кеткізер) 10.Еңбегің қатты болса, ….. …… …… . (татқаның тәтті болар) | ||
«Жалғастыр» «Не істеуге болмайды?». - Үлкендердің алдынан...... (кесіп өтуге болмайды.) - Кішкене баланы................(жылатуға болмайды.) - Құстарды...........................(атуға болмайды.) - Қыз баланы........................(ренжітуге болмайды.) - Сабақтан.............................(кешігуге болмайды.) - Сыныпта.............................(айғайлауға болмайды.) «Не істеу керек?» - Үлкен кісіні.......................(сыйлау керек.) - Үлкеннің тілін...................(алу керек..) - Үлкендерге..........................(сәлем беру керек.) - Кішілерді..............................(қамқорлау керек.) | |||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. | Адамды адам еткен – еңбек» — деп Фрейдрих Энгельс айтқандай, адамның адам болып қалыптасуында еңбек шешу-ші роль атқарғандығын, адамзат еңбекті, еңбектің құралдарын жетілдіре отырып, өзі де жетіліп кемелдене бергенін,сөйтіп талмай, қажымай еңбек етудің арқасында адамзат қоғамы жан-жақты дамып,жетіліп осынау жоғары өркениетке жетіп отыр-ғандығын бүгінгі шарада айтып жеткіздік. |